Menu Sluiten

GAMJ Advies Belasting-aangiftepraktijk Zeeuws-Vlaanderen / Zeeland



Wat in 2008 gestart is als een kleine bijverdienste, is uitgegroeid tot een officiële onderneming ingeschreven bij de Kamer van Koophandel: GAMJ Advies Belasting en Administratiekantoor Zeeuws Vlaanderen.
Met een zeer diverse zakelijke en particuliere klantenkring in geheel Zeeland.
In februari 2013 heb ik een zelfstandige kantoorruimte betrokken in het centrum van Hulst. Door verdere groei is het mogelijk en noodzakelijk geworden om een groter pand te betrekken. In november 2016 heb ik het huidige pand in Axel gekocht. Na een grondige renovatie ben ik half januari 2017 hier naar toe verhuisd. Vanuit het centrum van Oost Zeeuws Vlaanderen is het zeer praktisch voor mijn klanten om naar Axel te komen. Maar ook voor mij om mijn klanten te bezoeken.

Mijn werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van belastingaangiftes voor particulieren. Ook de grensarbeider kan bij mij terecht voor zowel de Nederlandse als de Belgische aangifte.

Tot februari 2018 verzorgde ik ook administraties voor zowel eenmanszaken als de V.O.F., de bijbehorende aangifte omzetbelasting en het samenstellen van de jaarrekening.
De bekende ZZP-er, grote en kleine eenmanszaken die het bedrijf uitoefenen naast hun reguliere job en V.O.F.
De keuze is bewust voor deze doelgroep, aangezien het persoonlijke contact hierbij zeer belangrijk is.
Per 1 maart 2018 zijn de zakelijke klanten van mij overgenomen door een collega.
Ik heb nu de mogelijkheid om mij verder te specialiseren op fiscaal vlak. Door deze specialisatie kan het serviceniveau verder verbeterd worden.

Sinds 2023 is het weer mogelijk voor ondernemers om de administratie voor eenmanszaken en V.O.F. door mij te laten verzorgen. Hiervoor maak ik gebruik van het boekhoudprogramma Jortt, Boekhouden met een glimlach.

Een eerlijke prijsgarantie is het uitgangspunt van mijn dienstverlening. Efficient werken is daarvoor de basis. Dit kan alleen bereikt worden in samenwerking met u. Een afspraak kunt u inplannen via de online agenda. Uw aangifterapporten kunt u terugvinden in het klantenportaal, uw documenten kunt u hier uploaden.
D.m.v. deze online portals is een dure overhead niet nodig en kunnen de tarieven betaalbaar blijven. Uiteraard kunt u rekenen op een goede service voor een betaalbare prijs.